Is er iemand van plan om aftermarket-wielen voor zijn GV80 te kopen? Zo ja, is er een bepaald merk waar je voor wilt gaan?
Ik kan me voorstellen dat je velgen kunt vinden die de technologie aankunnen. Mijn man heeft een Audi s5 uit 2018 en heeft aftermarket velgen gevonden die nog steeds werken met zijn sensoren, lane assist en automatische remmen.Ik heb altijd aftermarket velgen en banden gekocht, maar met voertuigen als deze zul je waarschijnlijk een soort sensorprobleem tegenkomen, omdat deze velgen en banden specifiek voor dit voertuig zijn ontworpen en met Lane assist, automatisch remmen en andere sensorcomponenten denk ik niet dat het veilig is om aftermarket wielen te nemen, maar dat is slechts mijn mening, omdat ik problemen heb gehad met eerdere voertuigen.
Ik ben het er helemaal mee eens@mansamusa goed punt inderdaad.
Ik denk dat Genesis eigenaren zoals wij kan bedienen door meer opties aan te bieden, een beetje zoals sommige gevestigde autofabrikanten al doen.
Niet leukGedachten over deze wielen???
Avantgarde (AVANTGARDE) 1365 22-inch wiel
-22 x 9,5 + 45 pcd114,3
-Toepasselijke modellen: GV80, Palisade, Sorento, Santa Fe, All New Carnival
-Het logo draait tijdens het rijden als een Rolls Royce wieldop
View attachment 423
View attachment 424
View attachment 425
View attachment 426
View attachment 427
View attachment 428
View attachment 429
Ik geloof dat dit hun website is @Gv80oz:Ziet er geweldig uit. Maar ik kan Avantgarde-wielen niet vinden op internet - kunt u mij de link sturen? Ik denk dat wielen met meerdere spaken over het algemeen goed bij deze auto passen (vanwege de grote kruispatronen van de spaken van de grille).
@Kurt67 Weet je welke offset deze wielen hebben?GV80 op Vossen 22" Hybrid Forged HF-1 velgen in Gloss Black.
View attachment 1730 View attachment 1731 View attachment 1732 View attachment 1733
Niet mijn kopje thee, maar ik kan me voorstellen dat deze auto in Miami rondrijdt. Past bij de sfeer. Rijdt waarschijnlijk wel als een drol. Kijk naar die zijwanden! Ai!Geen fan van donk-styling via de oversized wielen, maar misschien is er hier wel iemand.
View attachment 2311
View attachment 2312
View attachment 2313
View attachment 2314
View attachment 2315
View attachment 2316
View attachment 2317
View attachment 2318
View attachment 2319
View attachment 2320
Grote fan van de zwart en machinaal bewerkte look met het cardiff groen..Ik ging voor zwart en machinaal bewerkt... denk dat het knaltView attachment 3254![]()
Welke velgen zijn dit? Zijn er compatibiliteitsproblemen met de opties voor bestuurdersassistentie?Is er iemand van plan om aftermarket velgen voor hun GV80 te kopen? Zo ja, is er een bepaald merk dat je wilt gebruiken?
View attachment 241