Genesis GV Forums banner

Genesis GV80 aftermarket wielen

54K views 32 replies 21 participants last post by  TerryF  
#1 ·
Is er iemand van plan om aftermarket-wielen voor zijn GV80 te kopen? Zo ja, is er een bepaald merk waar je voor wilt gaan?

#2 ·
Ik heb altijd aftermarket velgen en banden gekocht, maar met voertuigen als deze zul je waarschijnlijk een soort sensorprobleem tegenkomen, omdat deze velgen en banden specifiek voor dit voertuig zijn ontworpen. Met Lane assist, automatisch remmen en andere sensorcomponenten denk ik niet dat het veilig is om aftermarket wielen te nemen, maar dat is slechts mijn mening, omdat ik problemen heb gehad met eerdere voertuigen.

#4 ·
Ik heb altijd aftermarket velgen en banden gekocht, maar met voertuigen als deze zul je waarschijnlijk een soort sensorprobleem tegenkomen, omdat deze velgen en banden specifiek voor dit voertuig zijn ontworpen en met Lane assist, automatisch remmen en andere sensorcomponenten denk ik niet dat het veilig is om aftermarket wielen te nemen, maar dat is slechts mijn mening, omdat ik problemen heb gehad met eerdere voertuigen.
Ik kan me voorstellen dat je velgen kunt vinden die de technologie aankunnen. Mijn man heeft een Audi s5 uit 2018 en heeft aftermarket velgen gevonden die nog steeds werken met zijn sensoren, lane assist en automatische remmen.

#21 ·
#8 ·
Ziet er geweldig uit. Maar ik kan Avantgarde-wielen niet op internet vinden - kunt u mij de link sturen? Ik denk dat wielen met meerdere spaken over het algemeen goed bij deze auto passen (vanwege de grote kruispatronen van de spaken van de grille).

#9 ·
Ziet er geweldig uit. Maar ik kan Avantgarde-wielen niet vinden op internet - kunt u mij de link sturen? Ik denk dat wielen met meerdere spaken over het algemeen goed bij deze auto passen (vanwege de grote kruispatronen van de spaken van de grille).
Ik geloof dat dit hun website is @Gv80oz:

#28 ·
Niet mijn kopje thee, maar ik kan me voorstellen dat deze auto in Miami rondrijdt. Past bij de sfeer. Rijdt waarschijnlijk wel als een drol. Kijk naar die zijwanden! Ai!